Home » » Penat Sungguh

Penat Sungguh

EmpayarUtama - Thursday, March 21, 2013 : 9 comments

Sepuluh hari lepas memang aku rasa betul-betul penat. Ngalahkan kerja kontrak cam yang aku pernah cerita dulu.

Kelam kabut juga bila yang satu tu sibuk nak ejas akaun dia biar nampak untung besar sebab nak buat pinjaman kat bank hahahahahah manakala yang satu lagi tu pulak mintak buatkan deraf odit sebab bank
dia nak buat annual review atas pinjaman sedia ada. Silap-silap pinjaman sedia ada tu kena revised tinggal separuh je ^_^

Dua-dua nak akaun diorang siap 'dengan cantik dan penuh bergaya' dalam masa sepuluh hari. Semput tul jadinya. Macam nak terkeluar bijik mata dok ngadap pc sambil nengok nombor-nombor mengarut.

Punya la konsentret siang malam sampai tak perasan akaun sendiri nak kena godam.


Tapikan, balik je dari Vietnam (aiyarkkkk hahahahahah aku tak ke sana tau) belog aku betukar sikitler...

Beri aku satu hari rehat aaa... Nanti aku jengah semua belog kengkawan. K baiii nak tidur cam anak kucin atas tu ^_^




9 Comments

9 comments:

  1. Selamat bertiduran... comey kucing, jangna tidur atas makanan gitu pulak yer :p

    ReplyDelete
  2. hihihi....aku jadi pemerhati pada blog ni....sedikit demi sedikit blog ni berubah.Tapi aku punya berubah secara drastik bro....hahahaha

    ReplyDelete
  3. Wah..penat sangat nampaknya tu..Eh, kerja2 hack ni makin menjadi-jadi la pulak...hrmm...

    ReplyDelete
  4. pheuww dr vietnam ni,kena kerap tukar passwod bro..seeloknya combine angka dgn huruf

    ReplyDelete
  5. jangan lupa baca doa...

    p/s: wahhhh..akaun siapakah itu..mana ley manipulating the figures..T__T

    ReplyDelete
  6. Makasih semua

    Hehe Domu-kon, 'saya yang menurut perintah' ajeeee...

    ReplyDelete
  7. Usaha awak yang tak pernah saya lupa ialah usaha memperbaiki rumah lama tu. its marvelous....

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~